Dnes je sobota 27. dubna 2024., Svátek má Jaroslav
Počasí dnes 5°C Polojasno

'Výběr nejsympatičtější sestřičky není lehký úkol,' říká organizátorka soutěže Sestra sympatie

'Výběr nejsympatičtější sestřičky není lehký úkol,' říká organizátorka soutěže Sestra sympatie
zdroj: tisková zpráva

Na otázky ohledně organizace soutěže Sesta sympatie a dalších aktivit společnosti We Make Media, s.r.o. odpovídá její jednatelka MUDr. Ivana Kaderková. 

Paní doktorko, společnost We Make Media, s. r. o. byla založena v roce 2007. Mohla byste stručně představit účel jejího vzniku a náplň činnosti? Prezentujete se jako full-servisová agentura. V čem všem spočívají vaše služby?

Účelem WMM jako marketingové agentury bylo od samého počátku nabízet svým klientům, převážně z řad farmaceutických společností, různé druhy komunikačních cest k oslovení jejich zákazníků. Toto poslání se promítá v činnosti všech našich divizí. Ke dvěma prozatím nejsilnějším patří divize: „publishing“, kde v příštím roce budeme atakovat počet již dvacítky odborných periodik (několik z nich vydáváme více jak šest let) a publikujeme řadu neperiodických publikací, a divize „events“. Vedle desítek převážně lokálních odborných seminářů jsme organizovali a organizujeme řadu mezinárodních akcí. V tomto roce jsme se zaměřili také na rozvoj naší „net“ divize, v níž přicházíme s řadou novinek. Žádný náš výstup se nemůže obejít bez profesionální grafiky, kterou zajišťuje divize „creative“, a do naší nabídky spadají také služby divize „production“.

Vaše společnost se specializuje především na oblast zdravotnictví. Jste organizátorem nejvýznamnějšího setkání onkologů v České republice – pražského mezioborového onkologického kolokvia PragueONCO. Jak takový nápad vznikl a co všechno jste museli udělat pro to, abyste z něj udělali prestižní setkání nejen českých onkologů?

Myšlenka založit onkologický kongres v hlavním městě vznikla před osmi lety. Cílem rozhodně nebylo konkurovat onkologickým akcím s tradicí, ale založit ve spolupráci se všemi třemi lékařskými fakultami v Praze a jejich klinikami mezioborové setkání pro společné řešení léčebných postupů onkologicky nemocných. Odtud také název ONCO (oncology cooperation). Akce se stala významnou především díky kvalitě odborného programu, za což vděčíme organizačnímu týmu sestavenému z těch nejvýznamnějších kapacit napříč jednotlivými obory. Na PragueONCO se sjíždí i řada celosvětově uznávaných lékařských kapacit.

Jméno MUDr. Ivana Kaderková a společnost We Make Media, s. r. o. bývají spojovány především s organizováním odborných lékařských akcí, zabýváte se ale také těmi společenskými. Nejznámější z nich asi bude reprezentační ples zdravotních sester, který vznikl, stejně jako časopis Sesterna, v rámci záslužného projektu se stejným názvem – Sesterna. Jaké úspěchy sklízíte na tomto poli? Asi není snadné během soutěže, jejíž finále probíhá právě na plese, vybrat ze sestřiček tu nejsympatičtější?

Ano, organizace plesu pro sestřičky a soutěže Sestra sympatie se trochu vymyká pořádání odborných kongresů a seminářů. O to milejší práce to je. Každým rokem se sjíždějí všechny vítězky minulých ročníků (a že jich přibývá J), které si ples rozhodně nenechají ujít. Vždy nám přijdou s vděkem říci, jak si to užily a jak nezapomenou. To potěší a člověk pak hned zapomene na ten adrenalin při organizaci dvou akcí v jedné. Jak ples, tak finálová kola a vyhlášení soutěže musejí mít své scénáře, a přesto navzájem souviset. Plesu se účastní řada opravdu významných osob ve zdravotnictví, jejich spokojenost, protokol a vše, co k tomu patří, také na organizačním klidu nepřidá. Máte pravdu, vybrat tu nejsympatičtější sestřičku rozhodně není lehký úkol. Během plesu se ho zhostí odborná porota, která určí pořadí deseti finalistek, pro které hlasovala veřejnost v předchozích dvou kolech, a přiřkne tituly třem vítězkám. Rozhodování má každoročně velmi těžké, protože sympatických, milých a empatických je většina našich sestřiček.

Jste velmi aktivní také ve své publikační činnosti, ať už se jedná o specializované časopisy, či separáty vydávané při příležitosti konání odborných akcí. Můžete se zmínit o některých z nich?

Jak jsem říkala dříve, v příštím roce máme naplánováno překročit dvacítku odborných lékařských časopisů, což je v současné době, a to nejen v oboru zdravotnictví, spíše unikátní. Velká část z těchto časopisů je zaměřena na různá onkologická onemocnění, ale vydáváme časopisy i pro internisty, diabetology, pediatry.

Nedávno jste rozšířili pole své působnosti i na Slovensko. Jaké aktivity tam vyvíjíte a počítáte do budoucna s expanzí do dalších teritorií?

Koncem roku 2014 jsme založili We Make Media Slovakia, kde se snažíme využít zkušeností z Čech. Již v prvním roce své působnosti vydáváme tři periodika pro lékaře a máme za sebou řadu odborných seminářů. A třetí trh? Ano, nadělíme si jej k desátému vyročíJ.

Děkujeme za rozhovor a přejeme Vám i společnosti We Make Media, s. r. o. další úspěšné podnikání.

Zdroje:
Inzerce