Dnes je pátek 30. července 2021., Svátek má Bořivoj
Počasí dnes 29°C Místy bouřky

Legální guerilla marketing je tady

Legální guerilla marketing je tady
zdroj: tisková zpráva

Slovní spojení legální guerilla by se mnohým mohlo zdát jako z jiného vesmíru. Aqua Ads z toho však udělali realitu. Díky unikátní aplikaci, která je finančně nenáročná a šetrná k životnímu prostředí, mění veřejné prostory k lepšímu. Nyní přišel čas expandovat a k tomu je potřeba vaší pomoci.

Aqua Ads reklama je ekologická, vytvořena pouhým vyčištěním chodníku, zdi, nebo jiného veřejného prostoru. Díky technologii vodního paprsku se přes speciální ocelové šablony vyčistí daný typ povrchu od špíny a dalších nečistot. Následně díky kontrastu mezi čistou a špinavou částí vznikne motiv, který může sloužit jako reklamní poutač, směrové značení, QR kód apod. Kvůli šetrné aplikaci a spolupráci firmy s městem při čištění veřejného prostoru, jsme jediní na trhu, kdo získávají oficiální povolení od Hl. Města Prahy.

Tradiční guerilla reklama v podobě graffiti na zdích a chodnících nepřispívá k dobrému jménu podniků a už vůbec není legální. V současné době, kdy ochrana životního prostředí není už jen téma pro pár alternativně smýšlejících hipíků, se stále více podnikatelů zodpovědně přiklání k naší formě reklamy. „Vytvořit reklamu tím, že ji vyčistíte ze špíny chodníků, mi dává smysl,“ říká Adam Skala ze společnosti Hot God.

Nyní projekt vstupuje do crowdfundingové fáze na portálu Hit Hit. Za cíl si dal vybrat půlku peněz na dodávku, která jim pomůže se rozšířit do dalších měst v České republice. Jako poděkování za finanční příspěvek si lidé, krom dobrého pocitu z podpoření ekologického projektu, odnesou i slíbenou odměnu. Ty se liší od výše příspěvku a jsou jimi například - napsání vzkazu vašim přátelům či nepřátelům, adoptování verše a výrazná sleva na balíčky reklam.

AQUA3 zdroj: tisková zpráva

Utopickou myšlenkou celého projektu je přemístit veškerou outdoor reklamu do horizontální podoby, která by nehyzdila panorama města, neměla negativní vliv na pozornost řidičů, nebyla by nebezpečná pro chodce, byla by levná, efektivní i efektní. „Víte, mít pocit, že máte ve městě reklamu na chodníku, je super. Ale když k tomu přidáte ještě fakt, že jste díky tomu nechali vyčistit město, ocení to i vaši zákazníci,“ říká Lukáš Řezník ze společnosti Histogram. Výhoda této aplikace reklamy je také v tom, že po čase sama zmizí, jelikož se vyčištěný povrch opět po několika týdnech zašpiní a veřejný prostor je tak beze změny uveden do původního stavu. Pojďme společně bojovat proti špinavé a nelegální reklamě.

Zdroje:
Inzerce