Pařížská ulice ožije nočními nákupy a zahájí zářijovou edici Mercedes-Benz Prague Fashion Weeku

- Komerční sdělení autor: Inzerce

Módní týden zahájí v pátek 1. září druhá edice nákupního večera v Pařížské ulici. Více než 30 butiků exkluzivně představí své novinky během prodloužené otevírací doby.

Druhá edice večerní oslavy módy a nakupování v Pařížské ulici bude zahajovacím večerem zářijového týdne módy Mercedes-Benz Prague Fashion Week (MBPFW). „Jsme rádi, že se do programu Mercedes-Benz Prague Fashion Weeku vedle domácích návrhářů zapojí také věhlasné světové módní domy a značky. Originální autorský design i prvotřídní luxusní konfekce mají ve světě módy své nezastupitelné místo a své zákazníky,“ říká ředitel pražského módního týdne Lukáš Loskot. 

Představení nových kolekcí proběhne formou akce „Pařížská Harper’s Bazaar Shopping Night #2“v pátek 1. září 2017 od 18 do 22h. Pořadatelé – magazín Harper’s Bazaar a Mercedes-Benz Prague Fashion Week – na tento večer připraví jedinečný program. Na začátku i konci ulice budou promítací stěny a celá ulice ožije hudbou. Návštěvníci se můžou těšit na šampaňské a welcome drinky a po celý večer budou v ulici čtyři stanoviště s programem:

  • MUMM champagne point (Pařížská 17), z něhož budou vycházet hostesky a nabízet šampaňské. Šampaňské MUMM s charakteristickou červenou stuhou je totiž nově oficiálním šampaňským celého MBPFW.
  • ESTÉE LAUDER make-up point (Pařížská 17), v němž si budou moci návštěvnice nechat zjistit ideální odstín make-upu, expresně se nalíčit a vyzkoušet nový make-up.
  • DJ STAGE (Pařížská 17), kde bude od 18 do 22h hrát dýdžejka Veronika Ruppert do celé Pařížské ulice.
  • HARPER'S BAZAAR kabriolet (Pařížská 19), z něhož budou kamelot a hostesky rozdávat nejnovější vydání časopisu plné módních trendů a novinek na podzimní sezónu.

Večer vyvrcholí v hotelu Emblem v Platnéřské ulici, kde se ve spolupráci s parfumerií Ingredients odehraje privátní „Acqua di Parma after shopping cocktail“.

Celkem se do akce Pařížská Harper’s Bazaar Shopping Night zapojí více než 30 butiků v Pařížské a Široké ulici, které budou mít otevírací dobu prodlouženou do 22h a vlastní program jako představení novinek podzimní kolekce, welcome drink, občerstvení, služby stylisty, dárky k nákupu apod.: Louis Vuitton, Dolce & Gabbana, Cartier, Tiffany & Co., Carollinum, Bottega Veneta, Nespresso, Bulgari, Rolex, Salvatore Ferragamo, Longchamp, Roberto Coin, Tory Burch, Ermenegildo Zegna, Montblanc, Pařížská 17, Audemars Piguet, Rimowa, Bally, Hogan, Brunello Cucinelli, Diesel, BCBGMaxAzria, PINKO, Tod’s, Breitling, Zenith, COS, Ingredients, Obsession a The Brands.

Partnery akce jsou Mercedes-Benz, Harper’s Bazaar, Acqua di Parma, MUMM, hotel Emblem, George Prime Steak a Bubbles & Oysters Bistro.

Podrobný program a více informací na www.mbpfw.com

Zdroje: Inzerce