Optimalizace SEO – cesta k vyšší návštěvnosti na webu
Potřebujete profesionální pomoc pro vaše webové stránky a zvednout jejich návštěvnost? Vaše webové stránky si zaslouží kvalitní SEO a návštěvnost se zvýší.
Webové stránky nejsou jen moderní prezentací firem a jednotlivců, ale i profesionální vizitkou, bez které se dnes na internetu jen těžko obejdete. Každý uživatel hledá především komfort získávání informací a nákupů přes internet, díky čemu ušetří spoustu času. K tomu, aby byly vaše www stránky viditelné, je potřebných ještě pár důležitých kroků, díky kterým se stanou přijatelné pro vyhledávače a zvýší se jejich návštěvnost.
O jaké kroky se jedná, jsme se zeptali přímo odborníka působícího v oblasti SEO, který má zkušenosti i letitou tradici na trhu.
Co je potřebné k tomu, aby se webové stránky staly viditelné a uživatelé je mohli na internetu najít?
Spousta klientů je mylně informována o tom, jak to vše probíhá po vytvoření webových stránek. Jde totiž o to, že jen vytvořit webové stránky nestačí a je potřebné zajistit jim další kvalitní péči, díky které se stanou přátelskými pro vyhledávače, získají vyšší pozice ve vyhledávačích a zvýší se jejich návštěvnost. A zvýšená návštěvnost je cesta k úspěchu formou zisku. A takovou péči poskytuje proces SEO.
Povězte nám tedy něco o tom, co vlastně SEO je?
Tak začnu hned tím, že SEO je zkratka a její plný význam zní Search Engine Optimization. A v překladu do češtiny to znamená optimalizace pro vyhledávače. Tím se dostáváme k podstatě celého procesu. Optimalizace pro vyhledávače neboli SEO nejsou nějakým jednorázovým nastavením, ale dlouhodobým procesem, kterého cílem je upravit a pravidelně kontrolovat stránky tak, aby se staly optimální pro vyhledávače, byly dohledatelné pomocí klíčových slov a frází, získaly vyšší pozice v prostředí vyhledávačů a následně měly vyšší návštěvnost. Takže tak se nechá stručně popsat SEO.
A co je k tomu potřebné, aby vše nakonec takto fungovalo?
Jak již jsem řekl, SEO není jednorázové nastavení, že kliknete na nějaké tlačítko či někde něco potvrdíte a tím je hotovo. Jde o proces, který má několik kroků, probíhá dlouhodobě a vyžaduje pravidelnost a intenzivnost. Jakmile se takto webům někdo věnuje, a především specialisté SEO, tak úspěch se dřív nebo později zaručeně dostaví. Jednotlivé kroky začínají konzultací s klientem, který představí svoje požadavky a cíle, SEO konzultant se seznámí s obsahem činnosti klienta a webových stránek a následně proběhne audit webu. Tady se získají informace o tom, jak kvalitní je obsah, nastavení, struktura, jaké chyby se zde vyskytují. Následně probíhá analýza webu, díky které se tyto chyby odstraní, správně nastaví a obsah webu zkvalitní. Dalším důležitým krokem je analýza klíčových slov, které se musí co nejvíce přibližovat obsahu webu. Potom jde o tvorbu zpětných odkazů, které přitáhnou největší počet návštěv a vyžadují rovněž kvalitu. Tvorbě zpětných odkazů se jinak říká i linkbuilding. Se SEO úzce souvisí také copywriting a tvorba PR článků.
A když je toto všechno vyřešené, tak tím práce SEO specialisty končí?
Jak již jsem řekl, jde o spolupráci dlouhodobou, takže pouhým nastavením, odstraněním chyb a zkvalitněním www stránek nic nekončí. Profesionální SEO specialista následně stránky sleduje, kontroluje a podává klientovi pravidelné reporty. A úspěšnost stránek je i našim úspěchem.
Kurzy
Finance
Kurzovní lístek: 4.11.2024 Exchange s.r.o.
EUR | 25,260 | 25,380 |
USD | 23,180 | 23,360 |