Dnes je pátek 12. prosince 2025., Svátek má Simona
Počasí dnes 5°C Mlha

Lidl spustil slevovou lavinu: Některé zboží je na historickém minimu

1. 7. 2025 – 11:33 | Zprávy | Anna Pecena

Lidl spustil slevovou lavinu: Některé zboží je na historickém minimu
Lidl obchodzdroj: AI DALL-e

Nový leták Lidlu je nabitý šokujícími slevami. Kdo zaváhá, platí víc, v některých případech i dvojnásobek.

Maso, pivo, zelenina: Ceny padají na historické minimum

Lidl znovu potvrzuje, proč patří mezi nejagresivnější hráče na poli diskontních obchodů. Aktuální leták přináší ceny, které budí podezření, jestli nejde o chybu v systému. Například balení kuřecího masa pod 120 Kč, vejce ve slevě, zelenina za pár drobných a k tomu akční piva, to všechno napovídá, že se řetězec rozhodl jít až na hranu.

Ať už jste milovníci klasických českých jídel, nebo spíše pokukujete po lehčím letním menu, Lidl má odpověď. Sleva za slevou: mrkev, rajčata, ledový salát nebo paprika...vše v cenách, které jsme možná naposledy viděli před několika lety. A to je varování i pro konkurenci: takhle levně už prostě jinde není.

Spotřební zboží? Doslova za hubičku

Kdo si myslí, že leták končí u jídla, ten se hluboce mýlí. Lidl tentokrát sází i na sezónní zboží – od kuchyňských pomocníků, přes elektrické grily až po pomůcky na úklid nebo drogerii. A co víc, pod značkou Silvercrest nebo Parkside najdete produkty, které si běžně lidé kupují jako plnohodnotnou náhradu dražších značek.

Hitem týdne jsou mimo jiné i potřeby do domácnosti: osušky, prostěradla, svíčky, kuchyňské textilie nebo organizéry. Vše v jednotném stylu, často v bio kvalitě, a hlavně se slevou, která v některých případech přesahuje 40 %. Kdo má zkušenost, ví: tyhle věci z regálu mizí do hodiny.

Elektronická aplikace jako vstupenka do tajného klubu

Lidl zároveň znovu připomíná svou slevovou aplikaci Lidl Plus. Díky ní získají zákazníci nejen přehled o akcích, ale i přístup ke skrytým nabídkám a exkluzivním digitálním kupónům. Kdo ji nemá, jako by nakupoval se zavázanýma očima.

Výhodou je i možnost digitální účtenky nebo losování v pravidelných soutěžích. A co víc, některé slevy platí jen při použití aplikace. Není to náhoda, ale jasná strategie, jak přivázat zákazníky ke značce. A funguje to.

Závěr: Přidejte se k Lovcům Slev

Nenechte si utéct nejen masové klasiky, ale i elektroniku, bytové doplňky či zahradní nářadí, vše dostupné za část původní ceny. S novým letákem a Lidl Plus v kapse máte flexibilitu a sílu nakupovat chytře. Nečekejte, až konkurence sleví první, Lidl ukazuje, že aktivní marketing není nárazová strategie, ale stabilní plán k dobití trhu.

Neváhejte, zasloužíte si také vychytanou slevu!

 
Novinářka z Prahy, která se věnuje spotřebitelským tématům a praktickým radám ze světa financí. Zajímá ji, jak se velká čísla promítají do peněženek jednotlivců - od každodenních nákupů až po dlouhodobé finanční plánování. Sleduje trh, trendy i pasti, které mohou ovlivnit běžné rozhodování domácností. Kromě novinářské práce studuje vysokou školu, ve volném čase se věnuje historii, japonské kultuře a profesionálnímu tanci. Věří, že i finance mohou být čtivým tématem - když za nimi hledáme lidi, jejich potřeby a životní příběhy.

Předchozí článek

Bezosova svatba přepsala dějiny luxusu. Šokující částka převálcovala i královské obřady

Následující článek

Trumpova vláda žaluje Los Angeles kvůli politice ochrany migrantů

Nejnovější články