Jak evidovat docházku zaměstnanců?
Klasickým docházkovým knihám již odzvonilo. Digitalizace postupně proniká do většiny oblastí našeho života a nevyhnula se ani evidenci docházky. Jak v dnešní době nejlépe evidovat docházku vašich zaměstnanců? Poradíme!
Optimální řešení pro moderní a efektivní evidenci docházky představuje cloud. Díky této technologii můžete přistupovat k vašim datům a programům komfortně přes internet, bez nutnosti ukládání na pevný disk. Přístup k datům a jejich sdílení je tak jednodušší než kdy dříve.
Jaké výhody nabízí evidence docházky v cloudu?
Elektronická evidence docházky poskytuje nespočet výhod nejen pro zaměstnavatele, ale také pro zaměstnance. V tomto článku vám přinášíme 4 hlavní důvody, proč k evidenci docházky využívat právě cloud.
1. Spolehlivá evidence docházky v kanceláři i na home office
Preferujete vy či váš zaměstnanec práci z domova nebo každý den docházíte do kanceláře? A nebo rovnou tyto dva způsoby kombinujete? S elektronickou evidencí docházky není žádný problém - dokážete ji díky cloudovému úložišti jednoduše spustit kdekoliv, kde máte přístup k internetu.
Dávno už odzvonilo evidenci docházky zaměstnanců vedené v tabulkách v excelu nebo dokonce na papíře. Díky intuitivnímu systému eliminujete většinu chyb při zadávání a na konci měsíce při počítání docházky udělá docházkový systém většinu práce za vás.
2. Řešení vhodné pro každou firmu
Elektronická evidence docházky dokáže zautomatizovat procesy se zadáváním, sčítáním a ohodnocováním docházky zaměstnanců. Toto řešení vám tak dokáže ušetřit spoustu práce a díky tomu i času a peněz.
S cloudovým úložištěm máte dokonce možnost zobrazit si docházku a pracovat s ní i na cestě vlakem z práce!
3. Pracovní svoboda pro zaměstnance
Elektronická evidence docházky je vytvořena tak, aby byla pro každého zaměstnance přehledná a jednoduchá.
Velku výhodou je i to, že lze docházku evidovat při práci, kdy se začátkem zaměstnanec jednoduše spustí docházku. A pokud zaměstnanec časomíru zapomene, může docházku upravovat i zpětně.
4. Mějte přístup k datům i mimo kancelář
Díky tomu, že evidenci docházky zaměstnanců nemáte uloženou pouze na disku v práci, ale je na cloudovém úložišti, máte k datům přístup odkudkoliv, kde je přístup k internetu.
Pokud tedy potřebujete schválit docházku nebo exportovat data a nestihli jste to v práci, jednoduše se se svým tabletem, notebookem nebo i chytrým telefonem připojíte k internetu a můžete požadovanou akci dokončit.
Možnost rychlého a snadného přístupu k datům prakticky odkudkoliv nabízí výhody i pro zaměstnavatele. Zaměstnavateli systém umožňuje rychlou kontrolu a také přehled nad zaměstnaneckými daty, což pomůže například při plánování vytížení a dovolených. Vedoucí tak může vidět, kdo má naplánovanou dovolenou a jestli bude na směně dostatek lidí, poté může dovolenou schválit, případně s odůvodněním zamítnout.
Cloud jako samozřejmost
Cloudové úložiště je součástí každodenního fungování spousty firem a do popředí se dostává i docházkový systém fungující na stejném principu.
Automatizace procesů a všudypřítomná digitalizace přímo nahrává přechodu na elektronickou evidenci docházky. Usnadněte zapisování docházky a celkové fungování v práci nejen sobě, ale nabídněte tento komfort i vašim zaměstnancům.
Kurzy
Finance
Kurzovní lístek: 21.11.2024 Exchange s.r.o.
EUR | 25,200 | 25,320 |
USD | 24,020 | 24,200 |