Hackeři jako nejlepší reklama. Film The Interview vydělává miliony
Rozhodnutí neuposlechnout varování hackerů a uvolnit kontroverzní komedii The Interview (Rozhovor) na internet se studiu Sony Pictures rozhodně vyplatilo. Film během prvních čtyř dní jen prostřednictvím internetu vydělal 15 milionů dolarů (340 milionů korun). Se dvěma miliony placených stažení se tak stal nejstahovanějším filmem z dílny Sony všech dob, uvedlo BBC.
A to jsou čísla jen od večerních hodin Štědrého dne do 27. prosince, takže producenti rozhodně mohou slavit. Už nyní se jim tak vrátila třetina z 44milionového rozpočtu.
Sony dala snímek k dispozici online k 48hodinovému zapůjčení za 5,99 dolaru (135 Kč), ke stažení za 14,99 dolaru (340 Kč). Zároveň ho ve Spojených státech promítá v omezeném počtu kin.
Původně Sony premiéru bláznivé komedie o plánovaném atentátu na severokorejského vůdce Kim Čong-una zrušila. Hackeři, kteří v listopadu napadli její servery, vyhrožovali nejen zveřejněním soukromých dat, ale i útoky na kina, která budou snímek promítat. Velké kinořetězce kvůli tomu film ze svého programu vyřadily.
Kurzy
Finance
Kurzovní lístek: 21.11.2024 Exchange s.r.o.
EUR | 25,260 | 25,380 |
USD | 24,040 | 24,220 |