Opravy spotřebičů zdarma nabízí Pražská plynárenská

- Aktuality autor: red

Pražská plynárenská zahájila v květnu rozsáhlou kampaň, týkající se nového věrnostního programu s velmi zajímavými nabídkami pro své zákazníky.

zdroj: Archiv

„Pro naše zákazníky jsme připravili celou řadu zajímavých nabídek,“ říká obchodní ředitel Pražské plynárenské Ing. Josef Hais.

Jaký má zatím kampaň ohlas?

S potěšením mohu uvést, že značný. V nejbližší době prodloužíme otevírací a provozní doby našich pracovišť pro zákazníky a na vybraných místech v Praze zavedeme privátní plynaře. S kampaní souvisí také naše spolupráce s Českou poštou, kde si na 106 pražských pobočkách mohou naši zákazníci kategorie domácnost a maloodběratel vyřídit nejčastěji řešené záležitosti, související s dodávkou zemního plynu (změny záloh, jména, názvu, samoodečet, korespondenční převod, žádost o připojení ....), a rovněž získat informace o věrnostním programu.

Co bylo důvodem zavedení a v čem spočívá věrnostní program?

Věrnostním programem chceme dát našim zákazníkům najevo, že si jejich důvěry a zájmu o naše služby vážíme. Program obsahuje celou řadu zajímavých nabídek. Zmíním ty nejdůležitější.

Při podpisu smlouvy s Pražskou plynárenskou na dvou a víceleté období nabízíme opravy plynového spotřebiče zdarma.

Naši zákazníci, kteří přivedou nové odběratele plynu, obdrží podle výše jejich spotřeby plynu odměnu 5% z roční platby nového zákazníka. Zde bych chtěl zdůraznit, že se jedná o získávání nových zákazníků nejen v Praze, ale i v jiných regionech České republiky.

Také v oblasti využití zemního plynu pro pohon vozidel máme zajímavé produkty. Výhody těchto aut si mohou zájemci vyzkoušet v naší autopůjčovně. Naši zákazníci, kteří jezdí na zemní plyn mají 10% slevu u všech stanic v České republice. Navíc obdrží každý měsíc jako bonus poukázku v hodnotě 300 Kč na čerpání benzínu. A připravujeme pro ně vánoční tipovací soutěž o Mercedes na zemní plyn a další hodnotné ceny.

Velmi významnou službou pro naše zákazníky jsou opravy bytových rozvodů zdarma při pohotovostních zásazích. V současné době připravujeme pro naše zákazníky další služby a nabídky. Zveřejníme je na podzim tohoto roku před začátkem topné sezóny.

Energetické společnosti jsou často kritizovány za vybírání záloh od svých zákazníků. Ve vaší nabídce se objevuje i zhodnocení přeplatků záloh.

Zálohy zákazníků samozřejmě užíváme na hrazení záloh našim dodavatelům plynu. Z těchto prostředků tedy nijak neprofitujeme. Přesto budeme od červnové fakturace zhodnocovat přeplatky z vyúčtování spotřeby plynu za dané fakturační období o více než 1%. Je to motivace a poděkování našim zákazníkům, kteří hradí zálohy v dostatečné výši a včas.

Otázka na závěr. Kde získají zájemci o vaše služby více informací?

Veškeré související informace lze získat na našich internetových stránkách www.ppas.cz, v  obchodních kancelářích v Praze 1, Jungmannově ulici a v Praze 4, v ulici U Plynárny 500 nebo na naší zákaznické lince 840 555 333.

Tagy: kampaň plyn