Opilec Zeman se mění, Sobotka z ODS má průšvih. A další překvapení
Pro sdělovací prostředky je z prezidentských kandidátů nejzajímavější Miloš Zeman, nejlépe je má podchycena tým Jana Fischera, který se může spolehnout i na jejich vlídnost. Karel Schwarzenberg při svém vyjadřování nemlží, ale jeho kouzlo roku 2010 už vyprchalo. A Jiří Dienstbier možná nevědomky dává najevo, že je z lepšího těsta než ostatní sociální demokraté.
Na kampaň prezidentských kandidátů lze pohlížet dvěma způsoby. Jednak zda je zvládnuta profesionálně z hlediska propagačního a marketinkového a také, jak má kdo z uchazečů podchycené novináře a zajištěnu vlídnost médií. „Nejlépe má média podchycena tým pana Fischera. S výjimkou jednoho nebo dvou výstupů je prezentován v médiích výrazně v kladných souvislostech, až je to samozřejmě nápadné. Když na všechny ostatní vypadávají kostlivci ze skříně a jen na něj ne, tak je to přinejmenším zvláštní,“ říká mediální odborník Petr Žantovský.
To je podle něj práce týmu, který je zjevně velice dobře sestaven a připraven. Z hlediska propagačního a marketinkového hodnotí nejvýše Miloše Zemana a Vladimíra Dlouhého. „Tradičně je mediálně nejzajímavější Zeman,“ souhlasí Jiří Mikeš z katedry komerčních komunikací VŠE v Praze. „Nejlépe vystupuje Schwarzenberg, protože ten mluví, jak myslí. Nemlží, a to lidé ocení. Zvlášť mladí lidé, což je paradox, protože on je z prezidentských kandidátů nejstarší, ale myslím, že mladí ho budou volit,“ uvádí Jiří Mikeš.
Kurzy
Finance
Kurzovní lístek: 9.11.2024 Exchange s.r.o.
EUR | 25,270 | 25,350 |
USD | 23,520 | 23,640 |