O chuti potravin budou rozhodovat sociální sítě
Firma Frito-Lay právě vyrábí novou příchuť chipsů, o níž rozhodli návštěvníci jejích stránek na Facebooku. A nejspíš nebude jediná, uvádí New York Times.
Návštěvníci nové facebookové aplikace chipsů Lay byli požádáni, aby navrhli nové chutě a pak klikli na tlačítko "To bych si dal" a tím své preference odeslali. Zatím to podle New York Times vypadá, že v Kalifornii a Ohiu jsou populární chipsy s příchutí piva a cibule, kdežto v New Yorku mají rádi churros.
Doposud potravinářské firmy většinou využívaly výzkumné skupiny a analýzy, aby se rozhodly, jaká chuť bude lidem chutnat. Zdá se však, že nyní už to nebude potřeba.
Když bude chtít firma vědět, jakou chuť má zvolit, zjistí to velmi jednoduše - zeptá se na Facebooku, Twitteru, nebo jiné sociální síti, a získá nejen velmi rychlou, ale také přesnou odpověď.
Kurzy
Finance
Kurzovní lístek: 8.11.2024 Exchange s.r.o.
EUR | 25,230 | 25,350 |
USD | 23,430 | 23,610 |