Český rozhlas chce nové logo. Vypsal tendr na 2,5 milionu korun

- Aktuality autor: Michal Polák

Český rozhlas (ČRo) vypsal výběrové řízení na nové logo. Zadávací dokumentaci pro tendr za 2,5 milionu korun zveřejnil na svých webových stránkách a na portále veřejných zakázek ministerstva pro místní rozvoj (MMR). Uvedl to dnes server Týden.cz. Nové logo by se mělo začít používat v roce 2013, kdy Český rozhlas oslaví 90. výročí zahájení pravidelného vysílání.

Vítěz výběrového řízení by měl pro ČRo vytvořit i zcela novou korporátní identitu celého portfolia značek rozhlasových stanic, uměleckých těles, soutěží a projektů. Uchazeči o zakázku by žádosti měli podat nejpozději do 4. října.

Současné logo ČRo pochází z let 1995 až 1996, autorem je agentura Men on the Moon. V roce 1997 získalo ocenění Logo roku, uvedl Týden.cz.

Nové logo a vizuální styl v dubnu představila také Česká televize. Připravilo ho pro ni studio Najbrt. "Částka, kterou jsme za úpravu loga zaplatili studiu Najbrt, je 430.000 korun," uvedl tehdy generální ředitel ČT Petr Dvořák.

Tagy: tendr logo rozhlas výročí

Zdroje: ČTK