Zakladatel módního eshopu BIBLOO přenechává ředitelský post, dál zůstává jeho spoluvlastníkem
16. 9. 2019 – 5:34 | Komerční sdělení | Inzerce | Diskuze: 1/1 nových

Petra Liesnera, který i nadále zůstává spolumajitelem BIBLOO, nahradí na pozici CEO Aleš Pitro. Důvodem je skutečnost, že se Petr Liesner chce ještě více věnovat strategickému směřování firmy. V něm se hodlá soustředit na spuštění redesignovaného webu a především na další rozvoj na zahraničních trzích, kde se BIBLOO velmi daří a cítí tam velký potenciál pro další růst.
Petr Liesner založil jeden z předních českých e-shopů s módou v roce 2015. Během čtyř let se pod jeho vedením stalo BIBLOO mezinárodně úspěšnou značkou, dnes působí na 32 evropských trzích. Vedle Petra Liesnera je dalším spolumajitelem BIBLOO investor a realitní magnát Václav Skala.
"Po čtyřech letech, kdy jsem řídil každodenní provoz firmy a kdy se nám podařilo vybudovat jednu ze zákazníky nejlépe hodnocených značek na trhu, jsme se s Václavem Skalou dohodli, že se budu soustředit především na strategické směřování společnosti. Řízení firmy na denní bázi teď tak bude mít na starosti Aleš Pitro, kterému plně důvěřuji a jsem přesvědčen o tom, že naše spolupráce bude skvěle fungovat a povede k dalšímu rozvoji BIBLOO," říká spolumajitel a odcházející CEO Petr Liesner.
Aleš Pitro má mnohaleté zkušenosti s prací v módním průmyslu, retailu a e-commerce. Pracoval 14 let pro českou módní značku PIETRO FILIPI, ve které z pozice obchodního ředitele řídil expanzi na osmi evropských trzích a spuštění on-line businessu. V rámci svého působení se věnoval zvyšování výkonnosti maloobchodního prodeje, velkoobchodu a zefektivňování fungování logistiky, sourcingu a buyingu.
Poslední tři roky pracoval pro jednoho z největších prodejců nábytku a bytových doplňků, retailovou společnost Kika nábytek, kde na českém a slovenském trhu úspěšně řídil spuštění e-commerce a vedl marketingové aktivity společnosti.
Aleš Pitro přichází do BIBLOO s cílem vytvořit z firmy jednoho z nejvýznamnějších prodejců ve fashion on-line segmentu ve střední a východní Evropě. Jeho úkolem je využít svých dosavadních zkušeností a znalostí z módní branže a e-commerce pro další pokračovaní v rychlém růstu tržeb společnosti s fokusem na zefektivňování jejího hospodaření. "Jsem přesvědčen o dalším rychlém rozvoji on-line nakupování ve všech segmentech včetně fashion. Věřím, že s podporou obou akcionářů a spoluprací se současným kvalitním managementem společnosti má BIBLOO ty nejlepší předpoklady stát se jedním z leadrů tohoto trhu."
Jednou bych si s manželkou také chtěl otevřít takovýto eshop, kde bychom mohli prodávat oblečení, na kterém pracujeme. Nicméně, je to velice složitá a komplexní cesta, než člověk vůbec něco začne dělat. To jsou samé kreativní texty, logo, design a vše okolo toho, což je pro nás docela nákladné. Snad jednou.