Za kampaň 50 milionů? ODS si sáhne do kapsy mnohem hlouběji
Šéf předvolební kampaně ODS do podzimních senátních a komunálních voleb, senátor Richard Svoboda prozradil serveru ParlamentníListy.cz podrobnosti o kampani.
Hlavní kancelář ODS by měla v kampani utratit 50 milionů korun. Billboardů zajišťovaných centrálou ODS bude asi tisíc.
Celá strana včetně jednotlivých sdružení však utratí více, neboť kampaň je podle slov Svobody decentralizovaná a propagaci kandidátů do obecních a městských zastupitelstev a do Senátu si budou zajišťovat příslušná místní a oblastní sdružení ze svých prostředků a zajistí si vlastní billboardy nad rámec tisícovky zajišťované centrálou.
„Kampaň je decentralizovaná, takže kromě 50 milionů z hlavní kanceláře půjdou na kampaň i prostředky jednotlivých sdružení, která budou zajišťovat svými financemi propagaci svých kandidátů do Senátu a do komunálu. Kolik nad těch 50 milionů jednotlivá sdružení ODS utratí, nejsem schopen odhadnout. Je to jejich rozhodnutí," řekl redakci Svoboda.
Celý článek na ParlamentniListy.cz
Kurzy
Finance
Kurzovní lístek: 29.11.2024 Exchange s.r.o.
EUR | 25,190 | 25,310 |
USD | 23,820 | 24,000 |