Nejcenější obchodní značky z Evropy jsou i firmy působící v Česku
Výsledky studie eurobrand2009, která zkoumá nejcennější evropské značky, byly zveřejněny Evropským institutem pro výzkum značek (European Brand Institute) ve Vídni.
Mezi nejcenější obchodní značky v evropě patří telekomunikační společnosti, i výrobci luxusních značek automobilů.
Gerhard Hrebicek, ředitel Evropského institutu pro výzkum značek (European Brand Institute), shrnuje tři hlavní zjištění. Největší dopady krize v Evropě pociťují značky z oblasti financí a automobilového průmyslu. Hodnota značek firem poskytujících finanční služby průměrně poklesla o 24 procent, zatímco hodnota automobilových značek poklesla v průměru o 9,6 procenta. Hodnota britské bankovní skupiny RBS poklesla o 40 procent a hodnota německé finanční skupiny Allianz Group pak o 18,5 procenta. Z automobilových značek se pokles nejvíce dotkl značek Fiat Group, Mercedes a Porsche.
Celý článek najdete na NašePeníze.cz
Kurzy
Finance
Kurzovní lístek: 21.12.2024 Exchange s.r.o.
EUR | 25,110 | 25,190 |
USD | 24,020 | 24,140 |