Češi mění zvyky v cestování. Největší důraz kladou na kvalitu služeb

- Komerční sdělení autor: Inzerce

Od srpna 2016 se při výběru dovolené požadavky Čechů výrazně změnily. Nejvíce kladou důraz na bezpečnost na dovolené. Češi proto hledají nové destinace a pojišťovny upravují své produkty dle těchto parametrů, přičemž se soustředí hlavně na kvalitu poskytovaných služeb, která je klíčová.

Češi již nevnímají hrozbu terorismu jako hlavní obavu při výběru dovolené, přesto jsou stále opatrnější než v předchozích letech. Do léta 2016 velké množství lidí odkládalo dovolenou kvůli bezpečnostním rizikům. Zájem o některé destinace výrazně opadl. Dle údajů ERV Evropské pojišťovny až o 60 %. V druhé polovině prázdnin loňského roku se ale chování Čechů změnilo, riziko terorismu přijali jako součást každodenního života a začali opět ve velké míře nakupovat téměř všechny typy zájezdů. Řada tradičních destinací proto byla pro letošní sezonu vyprodaná dlouho před jejím začátkem.

Vzhledem k nedostatku kapacit v oblíbených destinacích se Češi rozhodli pro nové destinace a individuální skladbu dovolené, která nejlépe odpovídá současnému trendu, kdy lidé vyráží do zahraničí vícekrát během roku. Podle průzkumu pro ERV Evropskou pojišťovnu vycestuje do zahraničí jedenkrát až třikrát ročně 82 % Čechů. Pro opakované výjezdy mimo republiku je nutné, aby veškeré služby spojené s cestováním byly snadné na obsluhu a administraci. Online prostředí tyto možnosti nabízí, proto do něj směřuje i moderní cestovní pojištění. V případě komplikací v zahraničí je tak jejich řešení jednodušší a vyřízení škody rychlejší.

Tyto požadavky naplňuje celoroční pojištění MultiTrip od ERV Evropské. Na českém trhu nabízí nejširší pojistnou ochranu, specializovanou cestovní asistenci a péči sítě Euro-Center na všech kontinentech. Celoroční pojištění nabývá v posledních letech na popularitě. Hlavní výhodou je, že člověku odpadne starost s administrací, sjednáváním pojištění před každou cestou a jeho cena odpovídá zhruba třem jednorázovým pojištěním. Veškeré informace, kartičky či smlouvy lze snadno uložit do mobilní aplikace „Moje Evropská“, kde klienti naleznou i kontakty na asistenční službu. Jediným stiskem tlačítka se tak spojí s operátorem asistenčního centra. Do aplikace lze nahrát také cestovní i osobní doklady a pojištění přes ni lze snadno spravovat.

Prioritou je kvalita služeb

Řada Čechů při sjednávání cestovního pojištění hledí zejména na cenu a výši limitů. Obecně se ceny pojištění do zahraničí pohybují okolo jednotek korun za den, ale následné náklady, které nemusí každé pojištění krýt, se pohybují v řádech tisíců až statisíců. Limity na léčebné výlohy by měly být alespoň 1,5 milionu korun v rámci Evropy a 2,5 milionu v případě, že cestujeme po světě. Takové limity jsou napříč pojišťovnami na trhu zcela běžné. Klíčovým faktorem je ale kvalita asistenčních služeb, které zajistí nutnou pomoc v případě komplikací.

V rámci asistenčních služeb je nejdůležitější rychlost a znalost místního prostředí. ERV Evropská má vlastní asistenční středisko řízené přímo z pražské centrály pojišťovny. Pojišťovna nevyužívá hlasové automaty, klienty je okamžitě postaráno více než stovkou vyškolených specialistů, kteří poskytnou pomoc non-stop v češtině a dalších sedmi jazycích. O komplexní servis a nejvyšší kvalitu služeb se dále stará celosvětová síť Euro-Center.

Zdroje: Inzerce