Marksová chce do médií. Ministerstvo kvůli tomu vypsalo skoro půlmilionový tendr
Ministerstvo práce a sociálních věcí zaplatí 466 tisíc, aby se jeho šéfka Michaela Marksová dostala do médií. Resort hledá firmu, která ministryni protlačí do pravidelných živých vstupů v pořadu Události ČT. Marksová tvrdí, že o vypsaném tendru nic neví. Se zprávou přišel portál iDnes.cz.
Tendr vypsalo ministerstvo 22. dubna. Zájemci mohou předkládat své nabídky do 4. května. V příloze k výběrovému řízení je uveden seznam médií, kam by vítězná PR agentura měla dostat ministerstvo. Zájem je hlavně o veřejnoprávní prostor.
Ministerstvo od vítěze tendru čeká mimo jiné, že zajistí pravidelnou distribuci tiskových zpráv do médií a ve veřejnoprávních médiích prosadí pravidelné rozhovory s odborníky na sociální práci.
"Završením celé komunikační kampaně by mělo být vystoupení ministryně práce a sociálních věcí dne 19.5.2015 v hlavním večerním zpravodajství České televize," píše se v dokumentu ministerstva.
Nad podmínkami zakázky kroutí hlavou specialisté na PR, které oslovil web iDnes.cz. "Takto formulovanou státní zakázku jsem ještě neviděl. Vyžadovat jako povinné plnění konkrétní reportáže v konkrétních médiích, dnech, časech a dokonce stopáži je absurdita a je to zcela extrémní," uvedl předseda etické komise Asociace PR agentur (APRA) Vladimír Bystrov.
Není vyloučené, že jde o akci horlivých úředníků z ministerstva. Ministryně tvrdí, že o ničem neví. "Nevím přesně, o co se jedná. Neznám detaily zadání zakázky, a nemohu se k nim proto vyjádřit," reagovala Marksová. Kvůli podivné zakázce se o víkendu bude konat porada ministerstva, kde se rozhodne, zda absurdní soutěž neukončit.
Kurzy
Finance
Kurzovní lístek: 21.12.2024 Exchange s.r.o.
EUR | 25,110 | 25,190 |
USD | 24,020 | 24,140 |