Abrakadabra. Reklama na Prahu. Nikdo neví, kdo ji platí a proč

Od nesmyslných reklamních poutačů 'Praha město kultury' dává město ruce pryč. Nikdo neví, kdo kampaň platí, ani k čemu je dobrá.
Laik žasne, odborník se diví. Reklamní plochy pražského mobiliáře zaplavily obří plakáty se sdělením, nad nímž zůstává rozum stát: „PRAHA město kultury". K investici do desítek, možná stovek zasklených, osvětlených reklam s různými snímky metropole a nápisem, jenž nedává smysl, se nikdo nehlásí.
Plakáty visí na poutačích firmy JCDecaux, která jako správce mobiliáře Prahy pro město staví a udržuje čekárny autobusových stanic či veřejné záchodky. Na nich pak umisťuje a pronajímá reklamní plochy. Magistrát - jako hlavní „podezřelý"- ovšem tvrdí, že si propagaci neobjednal.
Kurzy
Finance
Kurzovní lístek: Exchange s.r.o.
EUR | 26,000 | 26,080 |
USD | 21,360 | 21,480 |