Dnes je úterý 26. listopadu 2024., Svátek má Artur
Počasí dnes 0°C Polojasno

Zamítnutá reklamace neznamená konec vašich nadějí

Zamítnutá reklamace neznamená konec vašich nadějí
zdroj: tisková zpráva

Často spotřebitelé reklamují zboží či službu a to z nejrůznějších důvodů. Při reklamaci však může nastat problém, když podnikatel nesdílí spotřebitelův názor na oprávněnost reklamace a zamítne ji. SOS – Sdružení obrany spotřebitelů upozorňuje, že nemusí být vše ztraceno a že existuje nadějná cesta, jak problém vyřešit.

„V rámci systému ADR (mimosoudní řešení spotřebitelských sporů) jsme v poslední době zaznamenali výborné výsledky. Jednalo se např. o vrácení peněz za zdravotní obuv, která po 2 měsících přestala plnit svoji funkci či výměnu sedací soupravy z důvodů nedodržení 30 denní zákonné lhůty pro vyřízení reklamace. Za největší úspěch však považujeme vrácení částky 4.840 Kč za dovolenou, kterou spotřebitelka strávila v jiném hotelu, než který si objednala. Částka byla součtem slevy z ceny zájezdu a nákladů, která spotřebitelka měla s uplatněním reklamace, především za telefonní roaming“, říká Eva Strnadová, právnička SOS, která má na starosti i tuto oblast.Více najdete na NašePeníze.cz

Čtěte také: Vánoční dárek lze vrátit i bez objektivní vady

Zdroje: