Zamítnutá reklamace neznamená konec vašich nadějí
Často spotřebitelé reklamují zboží či službu a to z nejrůznějších důvodů. Při reklamaci však může nastat problém, když podnikatel nesdílí spotřebitelův názor na oprávněnost reklamace a zamítne ji. SOS – Sdružení obrany spotřebitelů upozorňuje, že nemusí být vše ztraceno a že existuje nadějná cesta, jak problém vyřešit.
„V rámci systému ADR (mimosoudní řešení spotřebitelských sporů) jsme v poslední době zaznamenali výborné výsledky. Jednalo se např. o vrácení peněz za zdravotní obuv, která po 2 měsících přestala plnit svoji funkci či výměnu sedací soupravy z důvodů nedodržení 30 denní zákonné lhůty pro vyřízení reklamace. Za největší úspěch však považujeme vrácení částky 4.840 Kč za dovolenou, kterou spotřebitelka strávila v jiném hotelu, než který si objednala. Částka byla součtem slevy z ceny zájezdu a nákladů, která spotřebitelka měla s uplatněním reklamace, především za telefonní roaming“, říká Eva Strnadová, právnička SOS, která má na starosti i tuto oblast.Více najdete na NašePeníze.cz
Čtěte také: Vánoční dárek lze vrátit i bez objektivní vady
Kurzy
Finance
Kurzovní lístek: 25.11.2024 Exchange s.r.o.
EUR | 25,290 | 25,410 |
USD | 24,050 | 24,230 |