Tolik vás stál zábavný projekt Evropské unie. Raději to ani nečtěte
ParlamentníListy.cz již informovaly o o traileru na propagační film o EU „Svatý týden s EU“, který se nesetkal zrovna s pozitivními ohlasy. Redakce zjistila, kolik tato legrace stála daňové poplatníky.
„Maturanti Oliver a Lucie spolu s dalšími spolužáky prochází obávanou zkouškou dospělosti. Během příprav v rámci takzvaného svatého týdne získají nejen spoustu informací o fungování a činnosti Evropské unie, ale také zažijí nemalé zvraty ve svých osobních životech. Informace o EU na pozadí příběhu o partě středoškolských studentů vám přináší vzdělávací film Svatý týden s EU,“ uvádí Komise EU trailer svého propagandistického filmu.
Tuhle trapnost prostě musíte vidět! Vzpomenete si na svazácké agitky
Mediální ohlas projektu nebyl ale zrovna příznivý. „Svatý týden s EU. Na webu se objevilo nepovedené propagační video,“ zněl titulek iDnes.cz. „Svatý týden s EU. Nepovedené video má přiblížit Evropskou unii,“ napsaly zase Lidovky.cz. „VIDEO: Anička bude EU! Tuhle trapnost prostě musíte vidět!“ avizoval server tn.cz.
„Je těžko uvěřitelné, že něco podobného by se mělo pouštět maturantům v roce 2013. Trailer filmu pro středoškolské studenty Svatý týden s EU opravdu stojí za pozornost. Vrátíte se s ním o pár desítek let zpátky a vzpomenete na svazácké agitky. Parta středoškolských studentů v rámci svatého týdne řeší otázky související s Evropskou unií. Taková je alespoň představa autora (režie Marek Loskot). V praxi to vypadá jako hodně nepovedená (ale možná dobře zaplacená) parodie na propagační video, za kterou by se měl někdo stydět,“ uvádí web tvspoty.cz.
Sláva výchovného videotrapasu dorazila i na Slovensko
Kurzy
Finance
Kurzovní lístek: 30.11.2024 Exchange s.r.o.
EUR | 25,190 | 25,310 |
USD | 23,830 | 24,010 |