Poslali jste dotaz do banky a nevíte kdy odpoví? Za 24hodin 17 minut!
Důraz a důležitost, kterou banky přikládají elektronické komunikaci se zákazníky, neustále roste. Elektronicky se zákazníky komunikují nejlépe největší banky v Česku. Průměrná délka čekání na reakci ze všech bank byla 24 hodin a 17 minut.
Potvrzují to výsledky průzkumu, který v říjnu 2009 provedla agentura STEM/MARK.
Pořadí bank sestavené podle kvality obsahu odpovědí v kombinaci s rychlostí e-mailové komunikace se zákazníky, se oproti loňskému roku nezměnilo. Rozdíly mezi více po sobě jdoucími bankami jsou malé a bankovní domy vytvářejí tři skupiny s obdobným hodnocením. Jak rychle odpoví vaše banka a více informaci najdete na NašePeníze.cz
Čtěte také:
- Půjčky a úvěry - přehled nebankovních společností. Kde si rozhodně nepůjčovat?
- Citibank v Česku zruší polovinu poboček, chce šetřit
- Začalo hlasování o nejabsurdnější bankovní poplatek, přidejte se i vy!
- Bankovní účty pro studenty nemusí být levnější než klasické
- Jak změnit banku? Od teď je to mnohem jednodušší!
- Banky mají od listopadu jen dva dny na převody peněz, místo tří dní
- Fincentrum banka roku 2009: bankou roku je Česká spořitelna
Kurzy
Finance
Kurzovní lístek: 5.11.2024 Exchange s.r.o.
EUR | 25,210 | 25,350 |
USD | 23,220 | 23,400 |