Kalouskova složenka nadzvedla Dvořákovou ze židle
Za málo peněz hodně muziky, říká o "Kalouskových složenkách" reklamní odborník Jiří Mikeš, jemuž se nápad líbí. Podle politoložky Vladimíry Dvořákové jde naopak o nepatřičnou věc.
Předvolební složenky z dílny TOP 09 jakožto prostředek politického marketingu názorově rozdělují jak širokou veřejnost, tak odborníky, kteří dlouhodobě sledují český politický prostor.
Například marketingový expert, lektor VŠE a bývalý šéf Asociace reklamních agentur na dotaz serveru ParlamentniListy.cz označil složenky za povedený příklad originální a účinné reklamy.
Celý článek na ParlamentniListy.cz
Kurzy
Finance
Kurzovní lístek: 14.11.2024 Exchange s.r.o.
EUR | 25,230 | 25,350 |
USD | 23,780 | 23,960 |