BigMedia vrátila Hudečka zpátky na své místo
29. 9. 2014 – 11:39 | Zpravodajství | Alina Holušová

Společnost BigMedia, která na trhu zastupuje společnost BigBoard, vrátila na původní místa předvolební plakáty s portrétem pražského primátora Tomáše Hudečka, které přelepila bílým papírem kvůli sporu s magistrátem ohledně nových stavebních předpisů. Nové směrnice omezují velikost reklamy na šest metrů čtverečních. Vrátit Hudečka zpět firmě nařídil soud v rámci předběžného opatření.
"Společnost BigMedia vykonala nařízení soudu a kampaň pana Hudečka je zpět na billboardech," uvedl Rudolf Bílý, prezident Svazu provozovatelů venkovní reklamy (SPVR), za kterým stojí především firma BigBoard.
Hudečkova tvář je sice zpátky tam, kde byla původně, na rám jeho předvolebních billboardů ale provozovatel outdoorové reklamy umístil odkaz na web s otevřeným dopisem adresovaným šéfovi "topky" Karlu Schwarzenebergovi.
"Je to odpověď na jeho předchozí nevybíravý útok na společnost BigBoard. Zároveň zde vysvětlujeme důvody, které vedly společnost BigMedia ke stažení kampaně pana Hudečka," upřesnil Bílý.
Zmiňovaným "útokem" má být Schwarzenbergovo prohlášení, že některé firmy nadřazují vlastní zájmy nad předpisy a prostřednictvím velkých finančních obnosů zasahují do politiky.