Pár korun pro Paroubka, dort pro Johna. Vážně vás to zajímá?
13. 12. 2010 – 9:28 | Zpravodajství | red

Ač na politické scéně rozhodně nepanuje okurková sezóna, česká média si libují v pikanteriích. Podle politologů je důvodem zejména fakt, že samy strany neposkytují žádné atraktivní informace.
Tištěná média se v předvánočním čase zajímají kromě tipů na dárky a receptů na cukroví i politickou scénou, respektive finančními toky jednotlivých partají. Ač se jejich rozpočty vesměs pohybují v řádech stamilionů korun, média zajímají tisícové investice.
Například pondělní deník Právo zveřejnil informaci o tom, že z rozpočtu sociální demokracie přiteče do kasy časopisu Trend, který vede exšéf této strany Jiří Paroubek, sto tisíc korun.
Ač jde bezpochyby o minimálně zajímavou investici, v rozpočtu strany, která hospodaří se stamilionovými částkámi se jedná o velmi "malou rybku". I přesto se tato zpráva dostala na titulní stranu deníku.