Firma BigBoard by mohla ukončit válku s Prahou

- Aktuality autor: art

Společnost BigBoard doufá, že nová šéfka Prahy Adriana Krnáčová z ANO bude povolnější než její topácký předchůdce Tomáš Hudeček a upraví stavební předpisy, kvůli kterým válčila s magistrátem. Poskytovatel outdoorové reklamy si stěžoval, že předpisy jsou pro něj likvidační, Hudeček ale odmítal ustoupit. 

Web kampaně okradenapraha.cz

Web kampaně okradenapraha.cz,zdroj: Archiv

Pokud se BigBoardu podaří dohodnout s novým vedením Prahy, firma slibuje, že odstoupí od připravované arbitráže proti ČR. "Jelikož opakované snahy o dialog s bývalou radou nebyly vyslyšeny, byli jsme nuceni začít hledat právní ochranu," upřesnil šéf firmy Richard Fuxa. Kromě arbitráže se BigBoard obrátil i na Úřad pro ochranu hospodářské soutěže.

"Od všech těchto prostředků rádi upustíme a povedeme s vedením Prahy dialog o našem návrhu na úpravu regulace venkovní reklamy v takovém duchu, aby byla přijatelná jak pro Prahu a provozovatele, ale také aby z ní měli prospěch i samotní Pražané," slíbil Fuxa.

Vyhlídky na smír přitom nejsou nereálné, Krnáčová proti jednání s BigBoardem nic nemá. "Samozřejmě budu upřednostňovat smírné řešení. Nikdy jsem nepreferovala soudní spory," tlumočila postoj primátorky tisková mluvčí magistrátu Petra Hrubá.

Tagy: Česko Praha billboardy pražský magistrát BigBoard Svaz provozovatelů venkovní reklamy (SPVR) JCDecaux BigMedia reklama a propagace

Zdroje: ČTK