Dimun se zastává Paroubka. Je hlavní tváří ČSSD, bez něj to nejde
Analýza mediálního zájmu o politiky jednotlivých stran ukázala, že i před volbami se nejvíce pozornosti sdělovacích prostředků dostalo z politiků ČSSD expředsedovi Jiřímu Paroubkovi. Jeho bývalý blízký spolupracovník Petr Dimun míní, že byl jednou z hlavních tváří říjnových voleb.
Analýza mediálního zájmu o politiky, kterou provedla společnost Newton Media, ukázala, že suverénně vedou oficiální představitelé politických stran. S jedinou výjimkou.
V případě ČSSD jsou výsledky překvapením, protože místo členů grémia strany či hejtmanů se zájem médií soustředil, a to i v době před volbami, na Jiřího Paroubka.
Bývalý ředitel sekce PR a marketingu ČSSD Petr Dimun přitom na webu vaševěc.cz zároveň připomíná, že mediální výstupy expředsedy ČSSD nebyly žádnými zahořklými „vzkazy z Vysočiny", ale aktivní kritikou kroků Nečasovy vlády nebo reakcí na některé výroky představitelů sociální demokracie.
Kurzy
Finance
Kurzovní lístek: 21.11.2024 Exchange s.r.o.
EUR | 25,280 | 25,400 |
USD | 24,040 | 24,220 |