Dnes je čtvrtek 25. dubna 2024., Svátek má Marek
Počasí dnes 0°C Polojasno

Paroubek ´zruší kocovinu´. Kdo je za billboardy, ODS neví

Paroubek ´zruší kocovinu´. Kdo je za billboardy, ODS neví
zdroj: tisková zpráva

Od nových billboardů parodujících Jiřího Paroubka dává mluvčí ODS Martin Kupka ruce pryč. Jaroslav Tvrdík zase hovoří o systémovém propojení negativní kampaně občanských demokratů.

Před měsícem ParlamentníListy.cz informovaly o netradiční kampani, kterou chystají občanští demokraté proti Jiřímu Paroubkovi. Vyzvali své příznivce, aby vytvořili vlastní náměty na zesměšnění předvolebních slibů šéfa Lidového domu.

V těchto dnech Prahu zaplavily billboardy, na kterých Paroubek "bojuje" proti ranní kocovině, za návrat Elvise Presleyho či za mateřskou dovolenou do šedesáti let. Jenže mluvčí ODS Martin Kupka dává od kampaně ruce pryč, alespoň prozatím.

"Naše kampaň s náměty lidí s tímto nemá nic společného. Vyslovil jsem domněnku, že by to mohlo být dílo pražské ODS a deník Právo ji bohužel nesprávně vydal za skutečnost," vysvětlil mluvčí ParlamentnímListům.cz.

"Musím ještě zjistit, čí je to dílo, centrální ODS ale rozhodně ne," dodal. Šéf pražské ODS Pavel Bém na otázku, zda plakáty nechali vylepit jeho lidé, neodpověděl.

Ať už je za billboardy kdokoli, volební manažer ČSSD Jaroslav Tvrdík z kampaně radost nemá. „Je to především smutné. Ukazuje to, že ODS rezignovala na vlastní stranický program, na svá témata," řekl Tvrdík redakci.

Tvrdík: Za vším hledej ODS

"A že to vymysleli příznivci ODS? Tomu snad nemůže věřit ani pan Kupka," reagoval na předchozí domněnku, že námětem posloužily nápady z ankety ODS á la „vytvoř si svého Paroubka".

Tvrdík totiž považuje celou kampaň ODS za systémově propojenou. „Ty inzeráty, billboardy, příspěvky pod diskusemi, tyto všechny lživé věci jsou v režii ODS a jsou spolu systematicky propojené," opřel se do volebních soupeřů.

"Jejich cílem je vytvořit bramboračku, ve které se volič nevyzná. Chtějí (ODS), aby si pak voliči ČSSD řekli, že všichni politici jsou stejní a pak k žádným volbám nešli," líčí souboj kampaní po svém Tvrdík.

Už na začátku března vydala ODS proti Paroubkovi billboardy, na kterých šéf ČSSD bojuje proti mlžům či proti domnělým poplatkům u veterináře. „Každému ale snad musí být jasné, že se nejedná o zlý úmysl. Je to jen vtipné převedení předvolebních slibů ČSSD," řekl tehdy Kupka.

                                                                                                                               www.parlamentnilisty.cz