Bárto, dnešní noviny raději nečti. Vytáhly Tvého strýce Pavla

- Aktuality autor: red

Ani ve středu nenechal denní tisk Věci veřejné na pokoji. MF Dnes si na paškál vzala opět zejména jejich neformálního lídra Víta Bártu. Tomu se podle měli členové strany už v minulosti takzvaně zasvěcovat. Členové partaje se pak prý titulovali konkrétními "funkcemi", např. "guru pro hluk" nebo "žena".

A podle svých výsledků byli také tabulkově odměňováni. Hospodářské noviny zase píší o inzerci v časopise Pražan, spřízněném s VV. Inzerovat tam měli i Bártovi příbuzní.

Vlivný muž Věcí veřejných Vít Bárta v úterý popřel informace o tajné radě "guruů", která ve straně působila již v roce 2009. Zřejmě však neměl tak docela pravdu.

MF Dnes totiž ve svém středečním vydání přichází s dalšími konkrétními informacemi o praktikách, které ve Věcech veřejných panovaly již například v roce 2005. Tehdy podle deníku "Vít Bárta a spol. vypracovali systém úkolování a odměňování, který přepsali do přehledné tabulky."

"Guru pro hluk" nebo "žena"

Jednotliví členové partaje navíc měli na starosti konkrétní sféry. A podle toho byli ve stylu podivné sekty také titulováni. Tak třeba Jaroslav Škárka působil jako "guru pro hluk", Kateřina Klasnová jako "guru na kulturu" nebo "guru na životní prostředí". Zastávala ale také velmi pochybnou funkci, o jejíž agendě je možné jen spekulovat. Byla titulována jako "žena".

Celý článek na ParlamentniListy.cz