Dnes je čtvrtek 29. července 2021., Svátek má Marta
Počasí dnes 27°C Polojasno

Medvídek Teribear získal v Intersparu již miliónový výtěžek pro opuštěné děti

Medvídek Teribear získal v Intersparu již miliónový výtěžek pro opuštěné děti
zdroj: tisková zpráva

Letní kolekce charitativního projektu TERIBEAR se setkala s obrovským zájmem a kompletní kolekce je již téměř vyprodaná.

V obchodech Interspar najdete již poslední kousky triček s unikátním designem limitované letní kolekce z dílny držitele ceny Grand Czech Design – objev roku, Vladimíra Žáka. V rámci ojedinělého charitativního projektu typu „cause related marketing“ společnosti SPAR ČOS a Nadace Terezy Maxové dětem, si mohli návštěvníci obchodů INTERSPAR od začátku prázdnin pořídit zajímavé produkty limitované letní kolekce TERIBEAR. Letní kolekce je již třetí v řadě limitovaných kolekcí tohoto charitativního projektu. Svou první unikátní vánoční kolekci nabídl TERIBEAR v loňském roce a vzápětí na ní navazovala oblíbená valentýnská kolekce. Všechny kolekce TERIBEAR se vyznačují originálním designem, který se připravuje unikátně pro každý výrobek. Vyjímečnost letní kolekce vyplynula ze spolupráce s mladým talentovaným designérem, Vladimírem Žákem. „Originální design produktů oslovil naše zákazníky natolik, že výtěžek z prodeje letní kolekce TERIBEAR, který poputuje Nadaci Terezy Maxové dětem, činí k dnešnímu dni 1.240.000,- Kč“, uvedl Ing. Petr Jindra, marketingový ředitel SPAR ČOS. Charitativní projekt TERIBEAR ovšem letní kolekcí nekončí. Již od 18.11. najdete opět v obchodech Interspar další neotřelou kolekci. Tentokrát se na ní budou podílet přední čeští módní návrháři. Vzniká takto nová ikonická paleta produktů s názvem TERIBEAR. Medvídek tedy bude udávat trend i v zimních měsících. Dále se připravuje zbrusu nová kampaň, která bude uvedená současně s touto zimní kolekcí. Cílem projektu je inovativním způsobem podpořit dobrou věc a vzbudit zájem zákazníka o produkty charitativní kolekce TERIBEAR. „Neméně důležitým hnacím motorem bylo pro nadaci zajištění možnosti získat finanční prostředky na účelnou podporu náhradních rodin a zejména profesionalizaci pěstounské péče“, dodala Mgr. Terezie Sverdlinová, ředitelka marketingu a PR Nadace Terezy Maxové dětem. Hlavním symbolem projektu je medvídek „TERIBEAR“, který v sobě vhodně spojuje dětskou tématiku se současným módním trendem. Heslo projektu „hrdinou může být každý“ jasně napovídá, jak je snadné přispět na aktivity nadace koupí některého z TERIBEAR výrobků.