Místo Dimuna bude marketingu a PR ČSSD šéfovat Ayrer
30. 6. 2010 – 16:07 | Zpravodajství | red
Novým tiskovým a marketingovým šéfem ČSSD se po Petrovi Dimunovi stane dosavadní mluvčí ministerstva pro místní rozvoj Martin Ayrer. Ten řekl, že nastupuje do funkce 1. července, tedy už tento čtvrtek.
"Naším cílem je posílit dobré vztahy s veřejností a voliči," uvedl ke změně v Lidovém domě úřadující předseda ČSSD Bohuslav Sobotka.
"Naše cíle jsou shodné," reagoval na Sobotku osmadvacetiletý Ayrer. Dodal, že i on chce kultivovat vztahy ČSSD s médii, sympatizanty strany a voliči.
Ayrer přichází do Lidového domu z ministerstva pro místní rozvoj, kde působil ve funkci ředitele odboru komunikace. Předtím pracoval tři roky ve zpravodajství televize Nova.
Dimun byl blízkým spolupracovníkem expředsedy Jiřího Paroubka, který rezignoval po volbách do sněmovny. ČSSD v nich sice zvítězila nad ODS, ale jen těsně a s podstatně menším ziskem, než jí předpovídaly některé průzkumy.
ODS, TOP 09 a Věci veřejné formují středopravicovou vládu. Již dříve ve funkci skončil volební manažer Jaroslav Tvrdík.