Dnes je pondělí 30. listopadu 2020., Svátek má Ondřej
Počasí dnes -1°C Polojasno

Reklamační můra - jaké máme zkušenosti my?

Reklamační můra - jaké máme zkušenosti my?
zdroj: Mediafax

Jak na tom jsou někteří naši nebo zahraniční prodejci? Je tu druhá část reklamační můry s vlastními zkušenostmi redakce.

To nejsladší nakonec nám zbylo do pokračování  článku o reklamacích. Víme, jak postupovat, ale jaké jsou naše zkušenosti v prodejnách, především s obuví?

Deichmann

Lucie, editorka sekce Umění:

Já mám zkušenost jen s reklamací bot u Deichmanna a to byla hrůza. Koupila jsem si podzimní polobotky a za týden měly okopané podpatky, cvakalo to a hlavně ničilo nohu, upadnul cvoček, ale prodavačka mi na můj dotaz, jak se to za sedm dní mohlo zničit, řekla, že v Praze se to rychle ochodí a že na reklamaci nemám nárok.

Alice, redaktorka sekce Sport:

Já mám u Deichmanna dobrou zkušenost, vyměnili mi i zjevně ochozené boty. Ale řekla bych, že hlavně záleží na lidech.

Annemarie, redaktorka sekce Umění:

Třeba s Deichmannem mám také skvělou zkušenost, zatím mi tam vždycky cokoliv vyměnili, i když to byla sebemenší vada.

Beltissimo

Tereza, editorka sekce Praktické rady:

U reklamace kozaček z Beltissima mi prodavačka řekla, že po expertním přezkoumání zjistili, že jsem je nosila celoročně a každodenně. Jako bych v létě chodila v kozačkách a neměla na jiné boty.

CCC

Kateřina, redaktorka sekce Sport:

Já mám děsivou zkušenost s reklamací bot od CCC. Po dvou dnech se mi začaly rozpadat kozačky, tak jsem je šla vrátit s přesvědčením, že vše proběhne v pořádku a dostanu zpět peníze. Už když jsem přišla s tím, že chci boty vyreklamovat, tak se mnou vedoucí prodejny jednala povýšeně a neochotně. Reklamaci vzala s mnoha připomínkami. Po měsíci, kdy jsem čekala alespoň výměnu zboží, mi reklamace nebyla uznána - špatně chodím!

Odmítla jsem podepsat předávací protokol s tím, že s vyjádřením posudkové komise nesouhlasím. Opět zakročila paní vedoucí, která mě po asi půlhodinové hádce donutila papír podepsat. Dala mi kontakt na paní, která posudek psala, ať to řeším s ní.  Po třech měsících mi přišla odpověď na mé maily, že podepisovat jsem nic neměla. Postup je tedy správně takový - nepodepsat a poslat na přezkoumání.

Daria, redaktorka sekce Student Girl a Umění:

Koupila jsem si lodičky v CCC a byla v nich jen jednou, hned vypadaly jak kdybych v nich chodila půl roku. Prodavačka mi reklamaci neuznala, že jsem v nich určitě moc chodila, takže v podstatě lžu.

Baťa

Annemarie, redaktorka sekce Umění:

U Bati proběhlo vše bez problémů a vrátili mi peníze.

Van Graaf

Tereza, editorka sekce Praktické rady:

Co se týče oblečení, tak máme skvělou zkušenost z Van Graaf, kde bratrovi okamžitě dali poukázku na novou věc s tím, že pokud si nevybere, dostane peníze. Takže se mu ještě podařilo vyměnit letní bundu za zimní.

Podle odpovědí to shrneme jedním slovem – člověk. Uznání/neuznání reklamace záleží na individuálním přístupu k věci, na prodejci, na prodavači. I ten nejvstřícnější reklamační řád může potopit jediná prodavačka za pultem, která si bude tvrdošíjně stát za svým NE. Jak už to u obyčejných smrtelníků bývá, zlomit přesvědčení prodejce o naší chybě za vadu jde těžce. Ale my se přeci jen tak nedáme!

Více naleznete na StudentPoint.cz.

Kurzy

Finance

Kurzovní lístek: Exchange s.r.o.

EUR 26,170 26,250
USD 21,890 22,010
Kurzovní kalkulačka

Více měn / Porovnání kurzů bank / Europlatby zdarma